Friday, February 10, 2012

Terima Kasih Sayang !!!


Assalam..

Allah , sungguh banyak rezeki yang Kau kurniakan.
Tapi masih jahil aku kerana sentiasa merungut dengan segenap pemberianMu


Allah ,
Sungguh kasih sayangMu terlalu dekat dan rapat dengan setiap liang liang romaKu
Tapi tetap aku menanti sesuatu yang lebih baik dari apa yang Kau kurniakan padaku...

Subhanallah ,
Jika ku bilang dan hitung anugerahMu, nescaya tidak akan pernah aku mampu...

Astagfirullah ,
Dari kesempurnaan pancaindera hingga keindahan rupa, masih belum cukup aku merasa...

Ya Rahman,
Kau bersamaku saat yang lain membenciKu...

Ya Rahim,
Kau permudahkan jalanku saat aku kian buntu..

Ya Habibi,
Cintailah hambaMu yang hina ini, hingga bila saat kita bertemu,
Aku adalah hamba yang Kau berikan Salam ke atasnya..
Bukan yang kau benci dan hina...

Ya Fattah,
Ampunkan hambaMu...
Sungguh tanpaMu hidupku lemah,sayu dan pilu...
Engkaulah Pelindungku, CintaMu yang terunggul , abadi dan kekal selama-lamanya...

P/S : Bercintalah dengan Allah , nescaya Dia akan anugerahkan pasangan yang turut mencintaimu kerana-Nya

Wallahualam...<3

No comments:

Post a Comment